Prati status narudžbe

Želite znati gdje se nalazi Vaš paket? Ovdje možete lako provjeriti trenutni status narudžbe.

Unesite broj svoje narudžbe (Narudžba ID) i e-mail adresu kako biste dobili najnovije informacije o obradi i dostavi Vašeg paketa.

Nakon što predamo Vaš paket dostavnoj službi, poslat ćemo Vam i broj za praćenje kako biste mogli pratiti isporuku u realnom vremenu.

  1. Nakon završene narudžbe, na Vaš e-mail poslat ćemo potvrdu s brojem narudžbe (Narudžba ID). Molimo Vas da provjerite svoju e-mail adresu kako biste bili sigurni da ste primili ovu potvrdu.

  2. Kada završimo obradu Vaše narudžbe, primit ćete obavijest na e-mail.

  3. Nakon što predamo Vaš paket dostavnoj službi, na e-mail (ili SMS) ćemo Vam poslati broj za praćenje paketa kako biste mogli pratiti status dostave.

    Za sve dodatne informacije ili pitanja, slobodno nas kontaktirajte.

Kako bi pratili svoju narudžbu, molimo da unesete ID narudžbe u polje ispod i pritisnite dugme "Prati". Ovo je dodano na vaš račun i u email potvrdi koju trebate primiti.

Kada će moja narudžba biti poslana?

Narudžba će biti isporučena unutar 2-3 radna dana nakon zaprimljene uplate ili nakon zaprimljene narudžbe (ukoliko se radi o plaćanju prilikom preuzimanja). Narudžbu možete primiti unutar 2-3 radna dana nakon slanja (rokovi se mogu razlikovati ukoliko je na stranici artikla navedeno drugačije).

Napomena: Tijekom trajanja promotivnog razdoblja može doći do kašnjenja u vremenu obrade narudžbi i/ili u isporuci.

Kako da provjerim status svoje narudžbe?
  • SMS s brojem za praćenje će vam biti poslan nakon što dostavna služba preuzme narudžbu.
  • Status narudžbe možete provjeriti i na ovoj stranici.
  • Kontaktirajte nas na info@ecoflow.hr za dodatnu pomoć.
Stigao mi je samo jedan paket od njih dva ili više. Gdje su ostali paketi?

Broj paketa će ovisiti o vašoj narudžbi. SMS-om će vam stići onoliko brojeva za praćenje koliko ima i paketa. Status možete provjeriti na stranici dostavne službe ili nas kontaktirajte.

U statusu piše kako je moj paket isporučen, ali nikada nije stigao. Što trebam napraviti?

Provjerite sa svojim ukućanima i/ili susjedima jesu li možda greškom primili paket. Također, molimo vas da provjerite je li dostavljač možda ostavio paket ispred vaših vrata ili u dvorištu.

Ako nakon provjere ovih mjesta ne možete pronaći paket, molimo vas da nas kontaktirate kako bismo mogli dodatno istražiti situaciju.

Status paketa se ne mijenja. Što trebam napraviti?

Molimo vas da kontaktirate naš tim za korisničku podršku s brojem vaše narudžbe. Istražit ćemo problem i javit ćemo vam se u najkraćem mogućem roku.

Korisnička podrška i reklamacije:
  • Telefon: 01/5604-891
  • Mobitel: 095/333-3771
  • Mail: [email protected]
  • Radno vrijeme: Pon-Čet 08-16 │ Pet: 08-13:30