Politika jamstva EcoFlow

Prije korištenja EcoFlow proizvoda obavezno pročitajte uvjete jamstva.

Svi EcoFlow proizvodi kupljeni direktno na www.ecoflow.hr dolaze s jamstvom kako je navedeno u nastavku.

Pružamo jamstvo za kupnje na www.ecoflow.hr. Jamstveni rok vrijedi od datuma kupnje.

Vremenski okvir jamstva

Jamstveni rok

24 mjeseca : Serija RIVER i serija DELTA

12 mjeseci: solarni paneli, kablovi i dodaci

Izuzeci i ograničenja

Ovo jamstvo ne vrijedi:

Pitanja koja se ne odnose na kvalitetu; Predmeti kupljeni od neovlaštenih prodavača; Kupnje bez valjanog dokaza o kupnji; Artikli koji su vraćeni; Artikli kojima je istekao jamstveni rok; Bilo kakvi nedostaci ili oštećenja uzrokovana krivom uporabom proizvoda, neovlaštenom preinakom, rastavljanjem ili radom koji nije u skladu sa službenim uputama ili priručnicima; Bilo kakvi nedostaci ili oštećenja uzrokovani izlaganjem prekomjernoj toplini, tekućinama ili drugim vanjskim uzrocima; Bilo kakvi nedostaci ili oštećenja uzrokovani problemima s pouzdanošću ili kompatibilnošću pri korištenju neovlaštenih dijelova treće strane; Izgubljeni ili ukradeni proizvodi; Besplatni proizvodi.

Korištenje jamstva

Jamstvo se može zatražiti uz predočenje važećeg dokaza o kupnji (račun).

Kako iskoristiti svoje jamstvo?

OPCIJA 1

Korak 1

Zatražite svoje jamstvo na eu.ecolfow.com: https://eu.ecoflow.com/apps/product-registration

Korak 2

Kontaktirajte tim za korisničku podršku EcoFlow na support@ecoflow.com

Priložite kratki video kako biste prikazali probleme.

Korak 3

Dok predstavnik korisničke službe obrađuje zahtjev, primit ćete obrazac za autorizaciju povrata materijala (RMA).

Ako vaš predmet ispunjava uvjete za EcoFlow jamstvena pravila, primit ćete unaprijed plaćenu naljepnicu za dostavu.*
Slijedite upute kako pravilno zapakirati i vratiti artikl na siguran način. **

Molimo slijedite gornje upute prije nego što pošaljete proizvode.

* Imajte na umu da Ecoflow može ponuditi samo unaprijed plaćene naljepnice za povrat povratnih paketa u Europi. Za povrat u drugim zemljama i područjima, molimo kontaktirajte naš tim za korisničku podršku na support@ecoflow.com za više pojedinosti.

** Upute kako ispravno zapakirati i vratiti artikl na siguran način.

Korak 4

EcoFlow će nastaviti sa zamjenom 15 radnih dana * nakon potvrde da je neispravni artikl primljen u naše skladište. Konačna odluka ovisi o dostupnosti zamjenskih stavki.

* Imajte na umu da je isporuka podložna promjenama uzrokovanim višom silom.

OPCIJA 2

Ukoliko imate problema s proizvodom i želite iskoristiti svoje jamstvo kontaktirajte nas na info@ecoflow.hr, sa što detaljnije objašnjenim problemom i priloženim fotografijama/kratkim videom, svojim kontakt podacima, modelom i serijskim brojem proizvoda, datumom kupnje i priloženim računom.

U najkraćem mogućem roku naša služba korisničke podrške povratno će vam se javiti. 

Solus d.o.o.
Hrvatskoselska 1, 10250 Lučko, Hrvatska
Telefon: +385 1 5604 891
e-mail: info@ecoflow.hr